Hlavní menu
Už jste se s ním nejspíš setkali. Má rozmanitou formu, píše se o různých oblastech a dokonce už má i svoji kategorii v literárním ocenění Magnesia Litera. Někdo „bloguje“ o kosmetice, jiný o politice. Někdo blog používá jako svůj „deník“ a publikuje v něm každodenní starosti a radosti. My se ale podíváme na blog z druhé strany. Co je to tedy blog? A jak jej využít?
Blog je nenápadným, ale velmi silným marketinkovým nástrojem. V nesprávných rukou ovšem napáchá hodně škody, v lepším případě nenapáchá nic. V šikovných rukou ale dokáže mnohé. Ve svém základě je to jen „obyčejný článek“, tak proč má takovou sílu?
PANKREA se svým klientům stará o blog a měsíčně pomáhá desítkami článků zvýšit dokladatelnost jejich stránek. Témata jsou pečlivě vybírána tak, aby postupně budovala povědomí o klientovi a stala se silnou obsahovou základnou.
Nejsme ale Baťa, abychom sázeli články jako cvičky. Vše je předem dané – jaké téma budeme prezentovat, kdy a kde ho ukážeme, co má článek za cíl a jakým personám je věnovaný. V potaz se bere samozřejmě firemní identita a s ní spojený i tón komunikace.
Z dlouhodobého hlediska se ukazuje, že postupné rozšiřování stránek o články/blog přináší své ovoce. Čísla v Google Analytics mluví za vše – pro příklad: každý měsíc se stránky našeho klienta rozšiřovaly o dva články. Výsledek po roce? Články v blogu zaujímají 64 % z organického vyhledávání ve vyhledávačích Seznam a Google. A to už je pěkné, že?
Chcete se o tajemství blogu dozvědět více? A co třeba nechat správu vašeho blogu na společnosti PANKREA? Kontaktujte nás, víme jak to.
Petra Soukupová
Obsahový specialista