Hlavní menu
Firemní design neboli jednotný visuální styl je nejhmatatelnějším a veřejnosti nejznámějším faktorem firemní identity. A to i přesto, že myšlenková část vytvořených hodnot je většinou výrazně důležitější.
Co lze hodnotit očima a není třeba dlouze číst, to vnímá člověk vždy jako první, a tak je visuální styl firmy tím prvním, co klienta zajímá. Proto jsme "vybaveni" grafickými kouzelníky, kteří zákazníkovi vždy vyjdou vstříc, ctí kreativcem vymyšlenou identitu a zpravidla přidají něco zajímavého navíc, aby se oči veřejnosti měly čím napást.
Firemní design by měl vyplývat z klientova loga. Logo obrazně graficky a myšlenkově znázorní firemní identitu, což dále rozvine logomanuál, který určí pravidla používání loga a je následně stavebním kamenem veškerého grafického vyjadřování firmy či podniku.
Před modernizací či tvorbou nového loga je nutné, stanovit si firemní barvy, které se v něm poté objeví. Firemní barvy se tak logicky musí objevit také na všech tiskovinách, firemních pobočkách, webových stránkách, autech a v ideálním případě třeba i dress codu zaměstnanců. Jedině tak dosáhneme cíleného efektu a klient si nás nějak uloží do paměti.
Uveďme si zde jednoduchý příklad:
Naše logo se sloganem vidíte zcela nahoře i níže. Barvy na něm použité pak naleznete na celém webu, v podpisu mailu našich zaměstnanců, na vizitkách, dalších tiskovinách i autech.