tomas

Firemní desing - jednotný visuální styl

Firemní design neboli jednotný visuální styl je nejhmatatelnějším a veřejnosti nejznámějším faktorem firemní identity. A to i přesto, že myšlenková část vytvořených hodnot je většinou výrazně důležitější.

Co lze hodnotit očima a není třeba dlouze číst, to vnímá člověk vždy jako první, a tak je visuální styl firmy tím prvním, co klienta zajímá. Proto jsme "vybaveni" grafickými kouzelníky, kteří zákazníkovi vždy vyjdou vstříc, ctí kreativcem vymyšlenou identitu a zpravidla přidají něco zajímavého navíc, aby se oči veřejnosti měly čím napást.

 
 

Logo, logotyp, logomanuál zde vše začíná

Firemní design by měl vyplývat z klientova loga. Logo obrazně graficky a myšlenkově znázorní firemní identitu, což dále rozvine logomanuál, který určí pravidla používání loga a je následně stavebním kamenem veškerého grafického vyjadřování firmy či podniku.

Logo ukazuje firemní barvy

Před modernizací či tvorbou nového loga je nutné, stanovit si firemní barvy, které se v něm poté objeví. Firemní barvy se tak logicky musí objevit také na všech tiskovinách, firemních pobočkách, webových stránkách, autech a v ideálním případě třeba i dress codu zaměstnanců. Jedině tak dosáhneme cíleného efektu a klient si nás nějak uloží do paměti.

 

Logo PANKREAa naše firemní barvy

Uveďme si zde jednoduchý příklad:
Naše logo se sloganem vidíte zcela nahoře i níže. Barvy na něm použité pak naleznete na celém webu, v podpisu mailu našich zaměstnanců, na vizitkách, dalších tiskovinách i autech.

  • Naše firemní barvy jsou bílá, zelená a černá. Vyjadřují čistotu a přehlednost, kterou ctíme nejen v přístupu ke klientovi, ale i v celé komunikaci.
  • Logo obsahuje název, jehož "jádro pudla" najdete zde a pozitivní energii vyzařující hvězdu, která znázorňuje svými paprsky náš fullservise přístup.
  • Čistota fungování, přehlednost webů a tiskovin, kreativita a pozitivní přístup zaměstnanců se pak promítají v celé naší komunikaci a práci.

logo PK

leos
Bez precizně zpracované identity nemáte nejmenší šanci zaujmout veřejnost a budovat pozitivní image.
 
Leoš Patka
Wolf, řeším problémy
marketa
Tatam je doba, kdy nezáleželo na názoru veřejnosti. Dobře vedené PR Vám zajistí pozitivní image.
 
Markéta Rudyšová
PR a média
petra
Není článek jako článek. Mým uměním je psát tak, abych v každém čtenáři vzbudila vášeň pro věc.
 
Petra Soukupová
Kreativní textařka
kamila
Dobrá komunikace firmy s veřejností představuje konkurenční výhodu. My to víme a naučíme.
 
Kamila Broučková
Kreativní textařka
 
8