Hlavní menu
Možná se ptáte, co to ta reklama je. A možná vás zajímá, jaký má reklama vliv. A co třeba různé druhy reklamy?
A právě proto tu pro vás, zvědavce, máme připravená témata, která vám zodpoví spoustu záludných otázek!
Už jste někdy četli článek o opuštěném dlouhosrstém jezevčíkovi, který by přesvědčil i zarytého odpůrce psů a alergika k tomu, aby si právě takového hafana pořídil? Ano? Tak to jste narazili na zářný příklad content marketingu. Vezmete si z něj příklad?
Chystá se vaše firma vyrazit na trh s opravdovou „bombou“? Podpořte ji navíc originální marketingovou kampaní. Fantazii se meze nekladou a možnosti jsou nepřeberné. Jak ale začít? Nejenom to se dočtete v tomto článku.
Jak by vypadalo takové muzeum marketingu? Byly by tam jistě reklamy na hliněných destičkách nebo pouliční vyvolávači. Zamysleli jste se někdy nad tím, jestli už tam nepatří některé z metod, které využívá vaše firma? Je váš marketing moderní?
Jak zařídit, aby se výrobky prodávaly co nejlépe? Jak na efektivní marketing? To jsou otázky, které si pokládá stále více lidí. Patříte k nim i vy? Čtěte dál a tento článek vám pomůže. Co takhle cílený marketing?
Rozesměje. Šokuje. Okouzlí. Předčí vaše očekávání, někdy dá důvod k zamyšlení. Hlavní ale je, že upoutá pozornost a lidé si ho zapamatují. Koho? Claim! Zaujměte svoje zákazníky na první pohled, pořiďte si claim, který nadchne, u profesionálů, kteří vědí, jak na to.
Západ slunce, čeřící se voda nebo listy pomalu se snášející ze stromů. Lidé se prostě rádi dívají. Nabídněte proto i svým zákazníkům zajímavou vizuální prezentaci svojí firmy, která je zaručeně upoutá. Zapojte vizuální marketing.
Skoro 80% lidí věří více doporučení jiných zákazníků než reklamě! To je pěkné číslo, co říkáte? Patříte taky k těm, kdo reklamě nevěří? Chcete, aby vaše firma měla mezi zákazníky dobrou pověst? Jak toho dosáhnout? To je spousta otázek – tak se pojďme podívat i na nějaké odpovědi. Pomůže i Word of mouth.
Slavnostní oběd, večeře, módní přehlídka nebo snad banket či raut? Nejsou jenom pouhou společenskou záležitostí... Tyto a mnohé další společenské události lze považovat za způsob marketingu firmy, známý jako event marketing. Proč je pořádat? Zkusili jste to někdy?
Každá firma chce být úspěšná, proto valná většina z nich vůbec vznikla, že? Jak to ale v dnešní uspěchané době dokázat bez kouzelnických triků? S tím vám pomůže marketing. Nevíte si s ním rady? Je tu marketingové poradenství.