Hlavní menu
Možná se ptáte, co to ta reklama je. A možná vás zajímá, jaký má reklama vliv. A co třeba různé druhy reklamy?
A právě proto tu pro vás, zvědavce, máme připravená témata, která vám zodpoví spoustu záludných otázek!
Každý to jistě znáte, ráno otevřete svoji e-mailovou schránku a kromě e-mailů, které očekáváte, vás zaplaví množství obchodních sdělení, reklam či dokonce nesmyslného spamu. V dnešním článku si povíme o emailingu, který má právě na svědomí zasílání obchodních sdělení.
Máme různé druhy reklamy a dnes se podíváme na zoubek nativní reklamě. Kde se zobrazuje, v jaké formě a co je jejím cílem? Jedná se o „maskovanou” reklamu, která se snaží splynout se svým okolím a oslovuje zákazníky tak trochu oklikou...
Kdo by dnes neznal Facebook, sociální síť, na které je k dnešnímu dni více než 4 milióny Čechů. Facebook je z pohledu reklamy ideální volbou, protože umožňuje oslovit opravdu velkou část uživatelů, a to ve velice krátkém čase. Další výhodou je to, že reklamu můžete cílit podle toho, jaká je naše cílová skupina.
Reklama na internetu je jedním z důležitých nástrojů internetového marketingu. V tomto článku se dozvíte o vzniku internetové reklamy, základních formách a obecně o výhodách a nevýhodách reklamy na internetu.
Existuje mnoho definic marketingu. Ve škole nás učili, že marketing je nástroj k uspokojování přání a potřeb zákazníků. Nyní v praxi se mi nejvíce zamlouvá poněkud přesnější definice od průkopníka moderního marketingu Petera Druckera: “Cílem marketingu je co nejlépe poznat zákazníka a porozumět mu, aby se produkty nebo služby prodávali sami.”
Reklama je na každém rohu. A to doslova. Přestože máme pocit, že na nás reklama nemá vliv a své jednání řídíme sami, je to jen sladká iluze. I když tvrdíme, že na televizní reklamy nekoukáme a že nás "otravují", reklamnímu ataku se stejně neubráníme. Nevěříte? Tak čtěte dál. A dozvíte se, jak se nám ta reklmaní mrška umí dostat pod kůži.