Reklama na Facebooku

19.6.2015

Kdo by dnes neznal Facebook, sociální síť, na které je k dnešnímu dni více než 4 milióny Čechů. Facebook je z pohledu reklamy ideální volbou, protože umožňuje oslovit opravdu velkou část uživatelů, a to ve velice krátkém čase. Další výhodou je to, že reklamu můžete cílit podle toho, jaká je naše cílová skupina.

Co je Facebook Ads?

Krátké inzeráty, které se zobrazují v pravém postranním sloupci na vašem Facebookovém profilu. U tohoto typu inzerátu můžete dobře kombinovat text s obrázkem a tím pádem můžete lépe zaujmout a představit svůj produkt či službu.

Jak probíhá propagace na Facebooku?

Vše začíná už mnohem dříve, kdy společně s vámi vytvoříme strategii pro sociální sítě, která zahrnuje i strategii propagace a doporučený rozpočet.

Dále je zapotřebí vybrat produkt či službu, kterou budeme propagovat a stanovit si časový plán, kdy bude kampaň fungovat.

Následně na řadu přichází grafici a copywriteři, kteří se postarají o chytlavé texty a vhodnou podobu, která bude odpovídat cílové skupině.

reklama na facebooku

Co vše se dá nastavit

Prostřednictvím Facebook Ads můžete v krátkém časovém úseku cíleně oslovit či vyloučit velké množství publika. Při cílení máte na výběr z následujících možností - lokalita, pohlaví, věk, vzdělání, pracoviště, vztah, zájmy, chování (například podle prohlížeče). A uživatele následně nasměrujete tam, kam chcete.

Máte zájem o propagaci na Facebooku? Neváhejte nás kontaktovat.

Eva
Eva Jiříková   

Online marketing

20