Hlavní menu
Stejně jako cvičení je běh na dlouhou trať, tak ani u budování značky nejsou výsledky vidět okamžitě.
Jaké cviky doporučujeme našim klientů, aby bylo posilování značky co nejúčinější a dosáhli pozitivního obrazu, tedy kladné image? Kontaktujte nás a my vám prozradíme všechny tajné fígle!
Výraz „budování značky" se nepoužívá jen tak náhodou, je to jako stavět dům. Základem je vždy tvorba precizní a originální firemní identity. Na ni navazuje práce s jednotlivými aspekty identity: filozofií, kulturou, komunikací, designem, produktem.
Pokud odvedeme dobrou práci a veřejnosti pravidelně předkládáme smysluplný obraz naší firmy, dosáhneme cíle: kladné image.
Image je tváří firmy. Zpravidla je však jiná v očích managementu, zaměstnanců, veřejnosti, investorů nebo médií. Smyslem PR aktivit a budování značky je tento pohled pokud možno navždy sjednotit.
Dobrá, opravdu dobrá image firmy tedy není v žádném případě samozřejmostí. K vytvoření pozitivní image je třeba hodně péče, času a především kupa dobrých nápadů. Že nevíte, jak na to? Nevadí, od toho jsme mu tu my.