Hlavní menu
Bloumáte v termínech ze světa internetu a webových stránek? Hledáte novinky a zajímavé tipy?
Máme tu pro vás vše, a to jasně - stručně - srozumitelně! Nevěříte? Schválně, přesvědčte se na vlastní oči!
Pryč jsou doby, kdy byl Internet Explorer kápem ve světě prohlížečů. Dnes už na něj radši zapomeňte, protože jako prohlížeč nefunguje správně. Dokonce ani jeho tvůrce už ho za něj nepovažuje, tak proč byste měli vy?
Virtuální svět jedniček a nul. Svět, bez kterého si už neumíme představit svůj den. Posíláme e-maily, přihlašujeme se v rezervačních systémech, nakupujeme na e-shopech a především listujeme téměř nekonečnou knihovnou zvanou internet.
Hledáte interní aplikaci pro vaši firmu, která by vám usnadnila organizaci práce? Potřebujete vytvořit rezervační systém pro vaše zákazníky? Neuspokojuje vás nabídka dostupných programů a aplikací, protože neumí navázat na jiné programy?
...vaše stránky ho potřebují. Svět internetu se neustále vyvíjí a s vývojem jde ruku v ruce i zabezpečení a ochrana osobních údajů, v posledních měsících hojně zmiňovaná v souvislosti se zkratkou GDPR = Obecné nařízení o ochraně osobních údajů.
Ve světě IT se to zkratkami jen hemží. Většina těch, kdo mají s informačními technologiemi co dočinění, si chce práci s nimi ulehčit. Tady je jedna zkratka, která vám práci zjednoduší. UX - to se vám opravdu vyplatí znát.
Newsletter nebo banner přivádí klienty na vaše stránky. Teprve teď ale nastává ten podstatný okamžik – místo, kde se ocitnou. Landing page je může přesvědčit zůstat nebo odradit. Udělejte z landing page svoji výkladní skříň.
Rádi se pochlubíte svými úspěšně dokončenými projekty? A proč ne? Ukažte potenciálním klientům, s čím jim můžete pomoci a jak to zařídíte. Nechte je udělat si představu, jak vaše firma pracuje a jak jsou s ní zákazníci spokojeni. Vytvořte případovou studii ke každému významnému projektu.
Jen další zkratka, další anglický výraz? Jenže tahle tři magická písmena CTA mohou významně pomoci vaší firmě. Jak to funguje a jak s nimi nejlépe nakládat, se dozvíte, když budete pokračovat ve čtení.
Říká se, že lidé nečtou. Do jisté míry je to pravda. V době, kdy o vaši pozornost bojují každou minutu nové a nové podněty, má web copywriter jen minimum času svého čtenáře zaujmout natolik, aby se ve čtení dostal dál než za titulek. Více než tři čtvrtiny lidí totiž přečte jenom nadpis a dále nepokračuje.