Hlavní menu
Bloumáte v termínech ze světa internetu a webových stránek? Hledáte novinky a zajímavé tipy?
Máme tu pro vás vše, a to jasně - stručně - srozumitelně! Nevěříte? Schválně, přesvědčte se na vlastní oči!
Jinak se svými klienty komunikuje advokátní kancelář s mnohaletou tradicí, jinak e-shop s oblečením a vybavením pro skateboardisty, to je jasné. Jak firmy poznají, jak mají se svými zákazníky komunikovat? V PANKREE si nejprve vytvoříme koncept komunikační strategie.
Tvořili web vaší firmy nejlepší IT specialisté i nejkreativnější grafici? Přesto vám připadá, že nemá dost návštěvníků? A co texty? Nepsal je někdo, kdo byl zrovna po ruce? Možná by si vaše stránky zasloužily projít SEO analýzou.
Prohlížíte si svoje oblíbenou internetovou stránku a najednou vám téměř celou obrazovku zakrylo obrovské okno s dotěrným nápisem? Co to je? A jak se jich zbavit? Přečtěte si článek o pop-up oknech.
Hackerské útoky se v dnešní době nevyhýbají nejvýznamnějším firmám ani státním úřadům. Podobnému zásahu do soukromí čelil i jeden z klientů naší společnosti PANKREA. Na základě této zkušenosti a s využitím svých znalostí jsme se rozhodli za pomoci změn na e-mailových serverech zvýšit bezpečnost našich klientů.
Pořád si myslíte, že je na internetových stránkách podstatný jenom jejich design? Nenechte se mýlit. Ještě je spousta majitelů firem, kteří nevěří, že jejich velkým spojencem v boji o zákazníka může být obsah stránek. Máte i vy zájem o účinnou obsahovou strategii?
V dnešní době se všechno rychle mění, a kdo nechce zůstat v propadlišti dějin, musí se na nové podmínky adaptovat. Hledáte nějaká vylepšení pro svoji společnost nebo živnost, ale nevíte, kde začít? Základem je dnes firemní web. Už ho taky máte?
Pojem EET či elektronická evidence tržeb už českým podnikatelům není neznámý. Četli jste ale zákon důkladně? Víte, co obnáší taková „Informační povinnost poplatníka“? Ne? PANKREA to zjišťovala za vás. Přečtěte si následující článek a předejděte nepříjemnému překvapení.
Víte, jak přilákat na vaše internetové stránky nové zákazníky? Že vašim stránkám stačí dost fotografií a ty si své uživatele samy získají? Fotografie sice dokážou obsah zpestřit, ale pro upoutání robotů brouzdajících po internetu, kteří doporučují stránky dalším uživatelům, to nestačí. Text je důležitý, pomůže s ním analýza klíčovýh slov.
Vytvářeli jste někdy internetové stránky? Víte jak na to? Pro vás i návštěvníky vašeho webu je určitě důležité jeho rozložení. K prvotnímu rozvržení vzhledu stránek se používá tzv. wireframe.