K čemu je koncept komunikační strategie?

28.6.2017

Jinak se svými klienty komunikuje advokátní kancelář s mnohaletou tradicí, jinak e-shop s oblečením a vybavením pro skateboardisty, to je jasné. Jak firmy poznají, jak mají se svými zákazníky komunikovat? V PANKREE si nejprve vytvoříme koncept komunikační strategie.

Co je koncept komunikační strategie?

Ve společnosti PANKREA se vždycky snažíme, aby byl zákazník maximálně spokojený. Pokud firmě tvoříme webovou prezentaci, je pro nás důležitý způsob komunikace s vašimi klienty. Abychom zvolili správný tón komunikace, musíme vaši firmu poznat co nejdůkladněji.

Při tvorbě webových stránek pro firmu obvykle vytváříme i tzv. koncept komunikační strategie, což je dokument, s jehož pomocí zjistíme, jak nejen na webových stránkách komunikovat se zákazníky nebo partnery našich klientů.

Koncept komunikační strategie

Vliv mají firemní hodnoty

Už na začátku celého projektu se zamyslíme nad tím, jak chce klient působit navenek, co chce zdůrazňovat, jaké má firemní hodnoty. Součástí konceptu komunikační strategie jsou i tzv. persony, které představují cílové zákazníky našich klientů. Na základě těchto informací vytvoříme dokument, ve kterém je popsán tón komunikace na webových stránkách včetně sloganu, ale i veškerá další komunikace s klientem.

Má mnohé využití...

Koncept komunikační strategie vytváříme samozřejmě my, ale aby se co nejvíce blížil realitě a byl co nejúčinnější, vždy jej konzultujeme s klientem. Vytvořený dokument slouží jak při tvorbu webu, tak lze využít pro jakoukoliv další komunikaci se zákazníky.

A proto, i když není koncept komunikační strategie na nových webových stránkách ani vidět, na jejich vznik i celé fungování má podstatný vliv. Se správně nastavenou komunikační strategií totiž budete oslovovat ty správné lidi tím správným způsobem.

Chcete se svými klienty komunikovat tak, aby se k vám rádi vraceli? My v PANKREE víme, jak na to. Zavolejte nám.

Petra
Petra Soukupová
Obsahový specialista

20