Hlavní menu
„I muži mají své dny“, „Když musíš, tak musíš“, „Když ji miluješ, není co řešit“ - to je jen několik zdařilých českých sloganů. Proč se tyto krátké průpovídky používají? Neobešli bychom se bez nich?
Obvykle jde o krátké slovní spojení, jehož cílem je upoutání pozornosti posluchače nebo diváka. Kromě reklamy jsou tato hesla oblíbená v oblasti politiky nebo sportu.
Asi neexistuje univerzální návod, jak vytvořit správný slogan. Zkusme dát dohromady alespoň několik rad, které vám v tom mohou pomoci.
Mít vlastní firemní slogan není zárukou úspěchu, ale určitě vám k němu může výrazně pomoci. Inspirujte se u nás, protože my v PANKREE víme, že: „PR je umění, REKLAMA je vášeň“.
Do sloganu chybí rým?
Nevzdávejte se naděje,
dejte to vědět PANKREE,
pomůže vám s tím!
Petra Soukupová
Obsahový specialista