Nejlepší slogan

18.11.2016

„I muži mají své dny“, „Když musíš, tak musíš“, „Když ji miluješ, není co řešit“ - to je jen několik zdařilých českých sloganů. Proč se tyto krátké průpovídky používají? Neobešli bychom se bez nich?

Co je reklamní slogan?

Obvykle jde o krátké slovní spojení, jehož cílem je upoutání pozornosti posluchače nebo diváka. Kromě reklamy jsou tato hesla oblíbená v oblasti politiky nebo sportu.

Slogan

Jak vytvořit slogan, který bude fungovat

Asi neexistuje univerzální návod, jak vytvořit správný slogan. Zkusme dát dohromady alespoň několik rad, které vám v tom mohou pomoci.

  • Zákazníci si musí slogan nejen zapamatovat, ale měli by si ho také zároveň neochvějně spojit s firmou nebo zbožím.
  • Aby se slogan vryl do povědomí ještě lépe, autoři ho někdy doplňují hudebním podkresem. Ano, to jsou ty melodie, které se vám vybaví a vy se jich pak nemůžete zbavit. 
  • Dalším vítaným atributem firemního sloganu je jeho neměnnost. Některé společnosti spoléhají na své reklamní heslo celá desetiletí – a vyplácí se jim to.
  • Časté jsou slogany, které využívají rytmus, rýmy nebo hry se slovy. I ty si lidé snáze vtisknou do paměti.
  • K velice oblíbeným patří „vlastenecké“ slogany odkazující na domov nebo lokální tradice.

Chcete vlastní firemní heslo?

Mít vlastní firemní slogan není zárukou úspěchu, ale určitě vám k němu může výrazně pomoci. Inspirujte se u nás, protože my v PANKREE víme, že: „PR je umění, REKLAMA je vášeň“.

Do sloganu chybí rým?
Nevzdávejte se naděje,
dejte to vědět PANKREE,
pomůže vám s tím!

Petra
Petra Soukupová
Obsahový specialista

20