leos

Public relations

Hloupý ten, kdo považuje public relations ve fungování středních a větších firem za zbytečné. Je to přesně naopak.

Dnes je třeba aktivně a kreativně komunikovat a ukazovat okolí, v čem je vaše síla. Jedině tak vytvoříte pozitivní obraz o vaší společnosti u cílové skupiny, široké veřejnosti, partnerů, investorů či vlastních zaměstnanců a odlišíte se od konkurence.

Co je public relations

  • Kreativní práce s pravdivými informacemi.
  • Snaha o čistý odraz image v zrcadle veřejnosti.
  • Všechny aktivity, směřující k upevnění dobrých vztahů.
  • Cílem PR je vytvářet, udržovat a budovat dobré vztahy s veřejností.
 
 

Naše služby public relations

 

Vymyslíme smysluplnou firemní identitu
kdo jste?

 

Vytvoříme originální vizuální styl
jak se ukazujete?

 

Budeme budovat vaši značku
jste opravdu vidět?

 

Postaráme se o media relations
mají vás ráda média?

 
 

Proč neignorovat public relations

Troufáme si tvrdit, že dobrá komunikace s veřejností může představovat konkurenční výhodu. Mnoho odborníků na komunikaci s veřejností se shoduje na tom, že východiska public relations jsou podniková identita, image a veřejné mínění. Je to jednoduchý model. Každá společnost se snaží o co nejlepší image. Veřejné mínění pak představuje zrcadlo, ve kterém se tato image odráží.

Smyslem našeho fungování je pomoci společnostem v aktivitách snažících se o naprosto čistý a nezkreslený obraz image v zrcadle cílových veřejností, prostřednictvím vhodných komunikačních nástrojů.

Podniková identita pak hraje významnou roli na obou polích. Je součásti image, protože ta z ní vychází a zároveň je jedním z faktorů, které působí na veřejné mínění. Proto v ranku našich služeb nabízíme diskuzi o podnikovém designu a vnitropodnikové komunikaci.

leos
Bez precizně zpracované identity nemáte nejmenší šanci zaujmout veřejnost a budovat pozitivní image.
 
Leoš Patka
Wolf, řeším problémy
marketa
Tatam je doba, kdy nezáleželo na názoru veřejnosti. Dobře vedené PR Vám zajistí pozitivní image.
 
Markéta Rudyšová
PR a média
petra
Není článek jako článek. Mým uměním je psát tak, abych v každém čtenáři vzbudila vášeň pro věc.
 
Petra Soukupová
Kreativní textařka
kamila
Dobrá komunikace firmy s veřejností představuje konkurenční výhodu. My to víme a naučíme.
 
Kamila Broučková
Kreativní textařka
 
8