Hlavní menu
Hloupý ten, kdo považuje public relations ve fungování středních a větších firem za zbytečné. Je to přesně naopak.
Dnes je třeba aktivně a kreativně komunikovat a ukazovat okolí, v čem je vaše síla. Jedině tak vytvoříte pozitivní obraz o vaší společnosti u cílové skupiny, široké veřejnosti, partnerů, investorů či vlastních zaměstnanců a odlišíte se od konkurence.
Vymyslíme smysluplnou firemní identitu
kdo jste?
Vytvoříme originální vizuální styl
jak se ukazujete?
Budeme budovat vaši značku
jste opravdu vidět?
Postaráme se o media relations
mají vás ráda média?
Troufáme si tvrdit, že dobrá komunikace s veřejností může představovat konkurenční výhodu. Mnoho odborníků na komunikaci s veřejností se shoduje na tom, že východiska public relations jsou podniková identita, image a veřejné mínění. Je to jednoduchý model. Každá společnost se snaží o co nejlepší image. Veřejné mínění pak představuje zrcadlo, ve kterém se tato image odráží.
Smyslem našeho fungování je pomoci společnostem v aktivitách snažících se o naprosto čistý a nezkreslený obraz image v zrcadle cílových veřejností, prostřednictvím vhodných komunikačních nástrojů.
Podniková identita pak hraje významnou roli na obou polích. Je součásti image, protože ta z ní vychází a zároveň je jedním z faktorů, které působí na veřejné mínění. Proto v ranku našich služeb nabízíme diskuzi o podnikovém designu a vnitropodnikové komunikaci.