Hlavní menu
Dychtíte po informacích, znalostech a zkušenostech z oblasti PR, tedy public relation? Tak to vám uděláme radost, to jste tu správně!
A my tu pro vás máme nachystanou pěknou várku článků o PR!
„Dvakrát měř, jednou řež!“, říká staré moudré přísloví. Už naši předkové tedy věděli, že plánování strategií postupů je potřeba. Pro získání náskoku nad konkurencí je správná strategie nepostradatelná. Jak vytvořit vlastní PR strategii?
Kdo není online, jakoby dnes ani nebyl. A u společností to platí zvlášť. Naopak, kdo se v prostředí internetu cítí jako ryba ve vodě, má napůl vyhráno. Jak můžete ovlivňovat názory veřejnosti přes internet? Jak zařídit, aby kvůli online public relations nevzniklo víc škody než užitku? Dozvíte se v tomto článku.
Představte si honosný ples pořádaný panovníkem pro svoje dvořany. Stoly se prohýbají pod vybranými lahůdkami, hudba hraje, tančí se. Proč se bál vůbec konal? Důvodů mohlo být určitě víc, ale jeden z nejvýznamnějších byl posílení vládcovy společenské pozice... Nahlédněte do historie public relations.
Noviny, televize, webové portály... Máte rádi média? A média vás – tedy lépe řečeno vaši firmu? Taková prezentace ve správnou dobu a správných médiích může přinést výhody, o jakých se vám ani nesnilo. Jak využívat vztahy s medii neboli media relations?
„Dobrý branding je pro vaše publikum ochutnávkou toho, co můžete nabídnout.“, říká Caitlin Bacher, odbornice na on-line marketing. Máte vlastní firmu - ale víte, jak vybudovat její značku? Možná vám napoví tento článek.
Máte drobnou firmu a nechce se vám investovat do manažera pro vztahy s veřejností, natož pak do celého oddělení? Zkuste se porozhlédnout, co dnes nabízí specializované PR agentury. Jak si vybrat tu pravou?
Chce vaše firma vylepšit vztahy se svými zákazníky, zaměstnanci nebo třeba médii? Nevíte, co je k tomu zapotřebí? Pokud vaše firma nemá k dispozici vlastního PR managera, dopřejte jí odborníka. Co má takový PR manager na starosti, se dočtete v následujícím článku.
Že už je doba rozdávání vizitek dávno tatam? Možná, ale jen těch papírových. Další materiály, jako čokoláda nebo zlato, jsou bezesporu působivé, ale jejich používání si každý majitel jistě dobře rozmyslí. Proč tedy nedat šanci tzv. videovizitkám?
Marně si lámete hlavu jak představit svoji firmu potencionálním klientům? Chcete se připomenout těm stávajícím? Uvádí vaše společnost na trh nový produkt, který byste rádi představili široké veřejnosti? Využijte pro firemní prezentaci možnost natočení vašeho vlastního firemního videa.