Hlavní menu
Dychtíte po informacích, znalostech a zkušenostech z oblasti PR, tedy public relation? Tak to vám uděláme radost, to jste tu správně!
A my tu pro vás máme nachystanou pěknou várku článků o PR!
„I muži mají své dny“, „Když musíš, tak musíš“, „Když ji miluješ, není co řešit“ - to je jen několik zdařilých českých sloganů. Proč se tyto krátké průpovídky používají? Neobešli bychom se bez nich?
O brandu neboli obchodní značce jste si mohli na našich stránkách přečíst už dříve. Co ale dělat, když firma ze svojí značky „vyroste“? Tehdy přichází ten pravý čas na rebranding! A PANKREA ví, jak na to!
Máte malou firmu a říkáte si, že něco jako firemní identita je jen pro velké podniky se stovkami i tisíci zaměstnanců? Opak je pravdou! I takovým gigantům, které jsou všude kolem, dopomohlo k úspěchu správné vytvoření firemní identity, neboli corporate identity.
Dnes vám ukážeme, že ta naše kobyla nechodí bosa. PANKREA je PR agentura, která radí a pomáhá svým klientům s budováním značky. A abychom mohli naše rady a zkušenosti šířit do světa, museli jsme nejdřív začít u sebe. Pojďte se tedy podívat, jak vypadá PANKREAcký firemní styl, jak ctíme firemní kulturu a že dobře nastavená firemní identita má smysl.
„Krizová situace“ - to je strašák, nepříjemná situace pro každého z nás. Nemusí jít jen o situaci v rodině a osobním životě, může nastat moment, kdy budete hledat řešení krizové situace ve vlastní firmě.
Také si všímáte stále častěji se objevujících tzv. PR článků? Možná si říkáte: „Co to je? Jde o obyčejný článek s cizím názvem?“, „Má to pro mě nějaký význam?“. Tady se dočtete, že i vám by mohl pomoci.
Pro někoho je tento výraz součástí každodenní komunikace, někdo se nyní ptá, co to vlastně je to PR. Pro pořádek tedy public relations - neboli v doslovném překladu veřejné vztahy. PR agentura je tedy projekt, který se stará danému podniku o jeho vztahy se všemi skupinami veřejnosti, se kterými se stýká: klienty, partnery, investory, zaměstnanci, veřejností.
Brand je v angličtině výraz pro obchodní značku. Toto jedno slovo v sobě zároveň obsahuje název, logo, claim a design spojený se značkou nebo výrobkem případně i službou. Nese v sobě schopnost vymezit své pole působnosti a odlišit své produkty a služby od ostatních.
Jedná se o novější název pro reklamní nebo spíše PR agenturu. Dříve reklamní agentury poskytovaly svým klientům tzv. reklamní full service. S postupem času se ale agentury začaly více specializovat a od reklamních agentur se oddělily.