Hlavní menu
O brandu neboli obchodní značce jste si mohli na našich stránkách přečíst už dříve. Co ale dělat, když firma ze svojí značky „vyroste“? Tehdy přichází ten pravý čas na rebranding! A PANKREA ví, jak na to!
Už ze samotného překladu slova rebranding, tedy něco jako „přeznačkování“, lze pochopit, že jde o provedení změn u obchodní značky společnosti. V krajním případě může jít i o úplné „znovuzrození“ značky.
Někdy se jedná o drobné změny, které zákazník sotva postřehne, jindy o přetvoření celého designu včetně loga, sloganu či firemních barev.
Čas na rebranding nastává z více možných příčin, tady jsou některé z nich:
Na začátku je důležité, aby si vedení firmy uvědomilo, proč ke změnám dochází a čeho mají dosáhnout. O nadcházejících změnách by měli být informováni i zaměstnanci společnosti.
Důležitým krokem je výběr poradce, který má celý proces rebrandingu na starost. Ten pak úzce spolupracuje s vedením firmy na vytvoření tzv. brand manuálu, který definuje celou novou obchodní značku. Brand manuál zahrnuje veškeré informace o názvu, logu, ale i hodnotách či celkové identitě a komunikaci firmy.
Jako každý velký krok, i změnu obchodní značky je třeba důkladně naplánovat a pak postupovat krok za krokem. S tím si PANKREA hravě poradí. Díky našim zkušenostem, dokážeme dát vaší firmě nový směr a posílit ji. S naší pomocí projdete dlouhodobou přeměnou, která bude mít smysl.
Někteří naši klienti ho už vyzkoušeli!
Jestli si i vaše obchodní značka říká o rebranding, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme!
Leoš Patka
PAN KREAtivec