Hlavní menu
Také si všímáte stále častěji se objevujících tzv. PR článků? Možná si říkáte: „Co to je? Jde o obyčejný článek s cizím názvem?“, „Má to pro mě nějaký význam?“. Tady se dočtete, že i vám by mohl pomoci.
PR článek bývá definován jako nástroj marketingové komunikace. U takových textů ale záleží, z jaké pozice ho vnímáte.
Vytváříte-li jej jako firma, je to především způsob, jak upozornit na vaši společnost, připomenout nabídku služeb nebo představit nový produkt. Vnímáte-li ho jako čtenáři, nejspíše chcete, aby pro vás byl zajímavý a sdělil něco nového.
Některé firmy mají svá marketingová oddělení, v menších společnostech takovéto články píší i pracovníci z jiných úseků. Kvalita těchto textů bývá na různé úrovni. Pokud chcete opravdu kvalitní „vizitku “ pro vaši firmu, vyhledejte specializovanou PR agenturu. Tam vědí, jak napsat profesionální, zajímavý a vhodně sestavený PR článek. Jednou z takových agentur je i PANKREA, přesvědčte se sami.
Pisatel by měl zaujmout námětem, jeho zpracováním, ale třeba i fotografiemi. Tak přiměje čtenáře odkaz rozkliknout a článek si s chutí přečíst. Cílem autora je zároveň ke svému výtvoru přilákat roboty brouzdající po internetu hledajíce „ty správné články", které doporučuje uživatelům. Když chce tvůrce PR článku zaujmout tyto roboty, volí vhodný nadpis, perex (neboli úvod článku) i strukturu textu.
Jestliže si stále nejste jisti, že dokážete napsat ten pravý PR článek, který vám přiláká více klientů, kontaktujte nás. Rádi podáme pomocnou ruku.
Petra Soukupová
Obsahový specialista