Hlavní menu
„Krizová situace“ - to je strašák, nepříjemná situace pro každého z nás. Nemusí jít jen o situaci v rodině a osobním životě, může nastat moment, kdy budete hledat řešení krizové situace ve vlastní firmě.
Pokud se situace v podniku začne zhoršovat, je zapotřebí hledat cestu, jak opět prosperovat. Problémy by měl vyřešit krizový management za pomoci různých nástrojů - i krizové komunikace.
Krizová komunikace je jednou ze součástí oboru public relation. Její využití má vliv na zachování dobré pověsti podniku nebo osoby či její opětovné získání. Je-li správně provedena, napomáhá řešení krizové situace firmy.
„Vždy připraven!“ - to nebylo jen heslo pionýrů před rokem 1989. Je to zároveň důležitá rada pro všechny majitele a vedoucí firem. Máte autoopravnu a při manipulaci s těžkým strojem poškodíte klientův automobil? To je předvídatelný problém, že? A jistě máte plán, jak jej řešit. Jiné situace ale tak lehce tušit nelze. Když takové nastanou, leží osud firmy v rukou manažera nebo majitele.
Další známé a pravdivé heslo. S prevencí nebo i s komunikací během řešení krizové situace ve firmě vám ráda pomůže PANKREA. Dejte nám vědět.
Leoš Patka
PAN KREAtivec