Hlavní menu
Dychtíte po informacích, znalostech a zkušenostech z oblasti PR, tedy public relation? Tak to vám uděláme radost, to jste tu správně!
A my tu pro vás máme nachystanou pěknou várku článků o PR!
Komunikační strategie cílí na stávající i potenciální zákazníky. Popisuje způsoby, jak má podnik dosáhnout stanovených cílů s podmínkou, že musí být v souladu s marketingovou strategií, a měla by být také připravena, přizpůsobit se situaci na trhu.
Tvorba marketingové strategie je dlouhodobý a náročný proces. V tomto článku bude popsána základní definice, typy marketingových strategií a marketingové strategické plánování.
Představte si: Máte sousedku, kterou denně potkáváte v riflích a tričku. Pak je ale ve městě ples, kde se královnou večera stala kráska, která je vám povědomá... je to vaše sousedka, ale v zcela odlišném stylu, než ji běžně znáte. A teď se podívejme na vizuální styl – corporate design vaší firmy. Působila by stejně na plese i na ulici? Poznali byste ji na první pohled?
Ptáte se, co je PR? Že by to byla Pořádná Rýma? Perfektní Reklama? Nebo snad Pohodový Rande? Ale kdepak! PR, čteno „pí ár“, je zkratka pro termín „Public Relations“. Nejen o PR neboli public relations pojednává dnešní příspěvek. Povíme si něco o budování důvěry, image a plnění cílů A možná přijde řeč i na zahradníka.
Vezměme to pěkně od začátku. Původně kultura, latinsky cultura, označovalo něco, „co je pěstováno“. Později se pod tento pojem schovala péče o duši, umění, dějiny či zvyky. A pokud k takové kultuře připojíme slovo firemní, bude se jednat o firemní kulturu, kterou si daná společnost pěstuje, čímž pečuje o firemní hodnoty a podporuje celkovou pozitivní atmosféru.