Hlavní menu
„Dvakrát měř, jednou řež!“, říká staré moudré přísloví. Už naši předkové tedy věděli, že plánování strategií postupů je potřeba. Pro získání náskoku nad konkurencí je správná strategie nepostradatelná. Jak vytvořit vlastní PR strategii?
Proč by firma měla mít PR strategii? A co to vůbec je? Oblast public relations se zabývá vztahy s veřejností. Každá firma, instituce nebo i osobnost si může vytvořit PR strategii, tedy jakýsi plán toho, jaké chce mít s veřejností vztahy a jak toho chce dosáhnout.
PR strategie by měla pomáhat správně prezentovat svoji společnost a dělat jí dobré jméno. Dobře vytvořená PR strategie zajistí správnou komunikaci firmy s novináři, zaměstnanci, jejími obchodními partnery, místní komunitou i úředními orgány. Jednoduše řečeno – vytvoří přívětivé klima mezi firmou a veřejností.
Chcete vědět, co všechno zajistí dobrý PR manager pro svého klienta v rámci příprav PR strategie?
Už při tvorbě PR strategie je potřeba, aby ji akceptoval každý z managementu i zaměstnanců firmy. Bez jejich podpory by nemohla fungovat PR strategie ani žádná jiná.
Nemáte zkušenosti se sestavováním PR strategie firmy? Poraďte se s odborníky! S týmem agentury PANKREA s vámi vše důkladně probereme a navrhneme pro vás to nejlepší řešení.
Leoš Patka
PAN KREAtivec