Hlavní menu
Kdo není online, jakoby dnes ani nebyl. A u společností to platí zvlášť. Naopak, kdo se v prostředí internetu cítí jako ryba ve vodě, má napůl vyhráno. Jak můžete ovlivňovat názory veřejnosti přes internet? Jak zařídit, aby kvůli online public relations nevzniklo víc škody než užitku? Dozvíte se v tomto článku.
Budování public relations, tedy vztahů s veřejností, by mělo být samozřejmou součástí fungování každé firmy. Konkurence ve všech oborech se neustále rozšiřuje, a tak získávání zákazníků není jen otázkou toho, kdo má nejlepší výrobky a služby nebo kdo nabídne nejnižší ceny.
Když chcete získat a udržet zákazníka, musíte ho zaujmout, nabídnout něco, co jinde nedostane, poskytnout přidanou hodnotu, díky které se rozhodne právě pro vás. Takovou hodnotou mohou být i správně navázané vztahy, které jsou výhodné pro firmu i pro jejího klienta. Zapracujte na ní také – pomůže i online public relations.
Češi tráví na internetu v průměru přes dvě desítky hodin za týden. Budujte s nimi vztahy pomocí různých nástrojů. Jaké jsou tedy možnosti?
...a mnohé další způsoby online PR:)
Patříte k těm, co k internetu přistupují spíše opatrně a v oboru PR nemáte zkušenosti už vůbec žádné? I pro vás se najde řešení. Nejjednodušší a současně nejvýhodnější možností je oslovení profesionálů. Dnes existují zástupy PR agentur, ale jak vybrat tu pravou?
Mezi profesionály patří i tým společnosti PANKREA, tak nám zavolejte, společně všechno probereme a vymyslíme pro vás ideální řešení.
Leoš Patka
PAN KREAtivec