Hlavní menu
Každý kdo používá emailovou schránku se již určitě s vyžádaným či nevyžádaným newslettrem alespoň jednou setkal na vlastní kůži. K čemu vlastně newsletter slouží a co udělat proto, aby byl úspěšný? Čtěte dál a dozvíte se více!
Účinný a nízkonákladový marketingový nástroj pro komunikaci, který se nejběžněji šíří e-mailem. Newsletter většinou stručně informuje zákazníka o aktuálních slevách či akcích za účelem podpory prodeje.
Dal by se specifikovat i jako marketingový nástroj dodavatelem milovaný, příjemcem často nenáviděný.
Určení intervalu zasílání je ovlivněno tím, co nabízíme. Častěji budeme rozesílat newsletter týkající se potravin než například elektroniky. Dále je to odvislé od komunikační strategie, ve které si někdo naplánuje: “Neměl by být častěji než 1x týdně. Nechceme své odběratele přece zbytečně otrávit spamem, že?” a někdo naopak masíruje klienty denně s heslem: “Nesmíme je nechat usnout, nás si musí pamatovat”. Zde ale hrozí velké množství odhlášených.
Máte zájem o newsletter nebo potřebujete jen poradit? Neváhejte nás kontaktovat!
Leoš Patka
PAN KREAtivec