Hlavní menu
Jen další zkratka, další anglický výraz? Jenže tahle tři magická písmena CTA mohou významně pomoci vaší firmě. Jak to funguje a jak s nimi nejlépe nakládat, se dozvíte, když budete pokračovat ve čtení.
Call to action prvky jsou takové části internetové stránky, které návštěvníka přímo nabádají k provedení určité akce. Zpravidla se jedná o kliknutí na tlačítko, které uživatele přivede přímo do e-shopu či k registračnímu formuláři apod. Jak takové tlačítko může vypadat?
Při tvorbě webu by call to action prvky měly být rozmisťovány uvážlivě a v souladu s celkovým designem stránek. Poznejte důkladně své klienty, ať víte, jaké prvky vlastně zvolit.
Tady se můžete na cokoliv zeptat
Přinášíme několik rad, jak vytvořit fukční CTA prvky, které přilákají zákazníky:
Až budete vkládat CTA prvky na své stránky, nepřehánějte to s jejich velikostí, možstvím ani příliš dlouhým textem. Příliš výrazných prvků ostatní spíše odradí.
V případě, že si s call to action prvky stále nevíte rady, řekněte nám to. PANKREA vám ráda pomůže.
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista