Hlavní menu
Rádi se pochlubíte svými úspěšně dokončenými projekty? A proč ne? Ukažte potenciálním klientům, s čím jim můžete pomoci a jak to zařídíte. Nechte je udělat si představu, jak vaše firma pracuje a jak jsou s ní zákazníci spokojeni. Vytvořte případovou studii ke každému významnému projektu.
Někdy se častěji setkáváme s anglickým názvem case study než s českým výrazem případová studie. Oba ale mluví o tomtéž.
Jde o rozbor a popis konktrétního produktu či poskytnutí služby klientovi. Je to možnost ukázat, jak vaše firma pomáhá zákazníkům.
Psaní případových studií se nehodí pro všechna odvětví. Uplatníte je především, pokud se specializujete na B2B obchodování. Zkrátka nemusejí přijít ani ti, kdo prodávají koncovému spotřebiteli. Stačí jen poskytovat vhodné produkty nebo služby.
Každá případová studie by měla obsahovat tři základní části:
Délka běžné případové studie nepřesahuje dvě normostrany.
Případová studie by měla být vhodnou kombinací faktických údajů, které čtenáře přesvědčí, a současně poutavého příběhu, díky němuž správně porozumí celé situaci i jejímu řešení. Když si ji potencionální zákazník přečte, měl by zjistit, jestli je podobné řešení (a vaše firma jako partner) vhodné právě pro jeho řešení.
Mohou si klienti přečíst případové studie vaší firmy? Pokud ne, ale rádi byste se do jejich psaní pustili, zkuste se inspirovat třeba těmi našimi.
Podívejte se na naše případové studie!
Hledáte ještě nějaké další rady a tipy, jak rozvíjet svojí firmu? Ozvěte se nám do společnosti PANKREA a sjednejte si schůzku ještě dnes.
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista