Hlavní menu
Možná se ptáte, co to ta reklama je. A možná vás zajímá, jaký má reklama vliv. A co třeba různé druhy reklamy?
A právě proto tu pro vás, zvědavce, máme připravená témata, která vám zodpoví spoustu záludných otázek!
Odhalte s tímto článkem tajemství dalších marketingových zkratek. Rozluštěte, co znamená B2B a B2C. Kdo bude rozumět těmto pojmům, bude se také moci lépe připravit na svoje zákazníky, a ti se pak budou rádi vracet.
Zakládáte si vlastní společnost a přemýšlíte, na co jste ještě zapomněli? Možná je ten pravý čas na ucelení marketingové strategie. Co je to a k čemu vám bude dobrá? Čtěte dál a dozvíte se to.
Prodáváte vlastní produkty? Jsou na trhu novinkou, nebo mají svoje nejúspěšnější chvíle už dávno za sebou. Proč je dobré vědět, v jaké fázi životního cyklu je právě váš výrobek? A co můžete udělat, aby se prodával lépe?
Přemýšlíte, jak přesvědčit zákazníky k nákupu? Nebo chcete, aby nakupovali ještě víc než dosud? Chcete pro své klienty připravit něco navíc, co jim zpestří jejich nákup? Využijte možnosti, které nabízí podpora prodeje.
Komunikujete jinak v rámci firmy, jinak se zákazníky a dalším způsobem třeba s médii? V následujícím článku se můžete dočíst, co je to integrovaná marketingová komunikace, jak pomáhá společnostem, ale i to, co jí v tom brání.
Říkají vám něco pojmy affiliate, dealerský, provizní či partnerský marketing nebo provizní systém? Všechny zmíněné výrazy jsou jen různá označení téhož. Už máte taky vybrané svoje affiliate partnery? A je pro vás tento způsob výhodný?
Chodíte nakupovat s pečlivě sestavenými nákupními seznamy, ale stejně vždycky přijdete domů s taškou plnou zboží navíc? Proč to tak je? A co vaše firma – využívá marketing v místě prodeje? A z jakých druhů si můžete vybírat?
Podnikáte, ale o positioningu jste ještě nikdy neslyšeli? Tak to můžete s naším článkem rychle napravit. Pojďte se podívat, co to positioning je a k čemu ho využijete. Pronikněte do myslí svých zákazníků...
Zase nějaká novinka? Ale kdepak! Zkratky ATL a BTL pocházejí z poloviny minulého století. A co vlastně tyto marketingové pojmy znamenají? A můžete je nějak využít ve prospěch své firmy? To se dozvíte, když budete číst dále.