Integrovaná marketingová komunikace

29.12.2016

Komunikujete jinak v rámci firmy, jinak se zákazníky a dalším způsobem třeba s médii? V následujícím článku se můžete dočíst, co je to integrovaná marketingová komunikace, jak pomáhá společnostem, ale i to, co jí v tom brání.

Co je integrovaná marketingová komunikace?

Integrovaná marketingová komunikace, někdy zkracovaná jako IMK nebo IMC (z anglického originálu integrated marketing communications) je sumou všech druhů marketingové komunikace  v jedné společnosti.

Moderní přístupy se přiklánějí k maximální provázanosti všech druhů komunikace. Pokud se doplňují, je možné ušetřit finanční prostředky i čas při předávání dalších důležitých informací a současně celou firemní komunikaci zefektivit.

Integrovaná marketingová komunikace

Proč firmy volí IMC

Důvody k přechodu na integrovanou marketingovou komunikaci mohou být u firem různé. Některé se pro IMC rozhodnou, protože chtějí lépe využívat svoje vložené peníze, jiné přestávají věřit masové reklamě, další preferují především budování dobrých vztahů se svými zákazníky, stejně jako my v PANKREE:) Ve většině případů jde o kombinaci více důvodů.

A jak jsou na tom někteří naši klienti?

Co brání integraci?

Při tvorbě skutečně integrovaného marketingu je často nutné přebudovat i firemní strukturu. Nejen to způsobuje, že se do ní některé podniky nerady pouštějí. Znepříjemňovat snahu o integrovanou marketingovou komunikaci mohou i nesprávný způsob předávání informací, nedostatek zpětné vazby, někdy také konflikty mezi zaměstnaci.

Pokud firma tyto nesnáze překoná, může mít z vhodně uspořádané a nastavené IMC užitek ještě dlouhou dobu. Je i vaše marketingová komunikace tak trochu „každý pes jiná ves“, ale chcete to změnit? Rozhodli jste se dát šanci integrované marketingové komunikaci, jenže nevíte, jak na to? Společnost PANKREA vám poradí, kontaktujte nás!

leoš
Leoš Patka    
PAN KREAtivec    

20