Hlavní menu
Jak zařídit, aby se výrobky prodávaly co nejlépe? Jak na efektivní marketing? To jsou otázky, které si pokládá stále více lidí. Patříte k nim i vy? Čtěte dál a tento článek vám pomůže. Co takhle cílený marketing?
Cílený marketing tkví v rozdělení potencionálních zákazníků na jednotlivé skupiny podle jejich preferencí, nákupního chování či potřeb.
Při prodeji výrobků se firma zpravidla zaměřuje na jednu nebo několik takových cílových skupin, kterým pak přizpůsobí veškeré svoje marketingové aktivity na míru.
Základem pro úspěšný cílený marketing je dostatek správných informací. Poznávejte tedy co nejlépe svoje zákazníky, abyste je mohli lépe pochopit a poskytnout jim to, co chtějí. Stejně se o to snažíme i my v PANKREE.
Co vás čeká, když se pustíte do cíleného marketingu:
Podle toho, na kolik cílových skupin, tzv. segmentů, se firma zaměřuje, se rozlišuje:
Firmy, které se zaměří na konkrétní cílové skupiny zákazníků, mohou tyto klienty oslovovat mnohem efektivněji než ty, které oslovují všechny potencionální zákazníky stejně. Pokud byste i ve vaší firmě tento způsob rádi vyzkoušeli nebo chcete pomoci s celou marketingovou strategií společnosti, sjednejte si s námi schůzku a vše společně vyřešíme.
Leoš Patka
PAN KREAtivec