Hlavní menu
Už jste někdy četli článek o opuštěném dlouhosrstém jezevčíkovi, který by přesvědčil i zarytého odpůrce psů a alergika k tomu, aby si právě takového hafana pořídil? Ano? Tak to jste narazili na zářný příklad content marketingu. Vezmete si z něj příklad?
Co je content marketing? Je známý i jako obsahový marketing a představuje formu marketingu, která se zaměřuje na tvorbu a šíření hodnotného obsahu.
Pokud je obsah dostatečně kvalitní, dokáže k sobě přivést konkrétní cílovou skupinu a přesvědčit ji k nákupu zboží nebo služeb.
Jeho základem je komunikace firmy se svými zákazníky. K tomu společnosti často využívají PR články, sociální sítě, blogy, ale i osobní setkání. Firma si ke komunikaci se svými klienty musí vybrat správné prostředky, ale i vhodný tón komunikace. Rozdílně bude jednat právní kancelář a půjčovna sportovního vybavení...
Content marketing zpravidla zajišťuje marketér nebo přímo copywriter, tedy textař píšící texty reklam, webových stránek nebo sloganů. Obsahovým marketingem copywriter:
Taky byste rádi zaujali návštěvníky své webové prezentace zajímavým obsahem? Přejete si, aby se od nich nemohli odtrhnout a zkrátka museli číst dál a dál? Takové texty jistě můžete psát sami, ale ruku na srdce: „Máte na to čas, dostatek odvahy a zkušeností?“
Jestli hledáte někoho, kdo si s perem (i když dnes asi spíše s klávesnicí, že?) opravdu rozumí, obraťte se na profesionálního copywritera. Ten ví, jak svým textem zaujmout a přesvědčit. Navíc dokáže najít právě ta témata, která čtenáři chtějí.
Kde takového copywritera najít? Zkuste to třeba u nás! Umíme víc než jímavé články o jezevčících:) My v týmu společnosti PANKREA vám nejen napíšeme texty, ale také poradíme, jak vyzrát na další záludnosti marketingu, PR nebo tvorby webových stránek. Tak se nám ozvěte!
Petra Soukupová
Obsahový specialista