Hlavní menu
Slavnostní oběd, večeře, módní přehlídka nebo snad banket či raut? Nejsou jenom pouhou společenskou záležitostí... Tyto a mnohé další společenské události lze považovat za způsob marketingu firmy, známý jako event marketing. Proč je pořádat? Zkusili jste to někdy?
Samotný anglický výraz event označuje událost nebo zážitek. Pokud jde o event marketing, není těžké odhadnout, že jde o formu marketingu uskutečňovanou prostřednictvím třeba společenské události.
Cílem event marketingu, v češtině označovaného i jako zážitkový marketing, je vyvolat v zákaznících kladné emoce, které si spojí s konkrétním výrobkem, značkou, firmou.
Při dalším setkání s vaší firmou si pak klient podvědomě vybaví pozitivní zážitky, což posílí jeho vztah k vaší firmě.
Máte chuť pro svoje klienty také nějakou zajímavou akci? Směle do toho! Co by nemělo chybět? Každá událost event marketingu by měla splňovat tato kritéria:
Dopřejte pozvaným hostům možnost vychutnat si originalitu a jedinečnost celé události. Že si s uspořádáním firemní akce nevíte rady? Spoléhejte se na zkušenosti odborníků v oboru. V rámci svých marketingových služeb dokáží zajistit hladký průběh celé akce a zároveň do její realizace vnesou invenci, originalitu.
Vyberte si kvalitní PR a marketingovou agenturu. Jak ji poznáte? Není to jednoduché, ale mohou vám napovědět ohlasy jejích zákazníků. Dobrá agentura s vámi komunikuje, když jde všechno hladce, ale i když se vyskytnou komplikace. Správná agentura se specializuje na to, co opravdu umí, ale dokáže vám poradit i v řadě dalších otázek.
Tak už jste se rozhodli? Uspořádáte pro svoje zákazníky recepci, na kterou jen tak nezapomenou a budou na ni rádi vzpomínat? Zavolejte nám do společnosti PANKREA, přímo ji sice nezařídíme, ale rádi pomůžeme a poradíme.
Leoš Patka
PAN KREAtivec