Hlavní menu
Existují studie, že život na sociálních sítích má negativní dopad na náš skutečný život. Nechtějte po nás vysvětlení, co vlastně ten #Reallife doopravdy je. Pro nás jsou sociální sítě vášní a díky tomuto blogu už vám opravdu nic neunikne, a třeba ještě zjistíte, že sociální sítě nejsou jen Facebook.
Teď si budeme trochu rozporovat s úvodem, ale dnešní díl budeme věnovat právě Facebooku, který se nechal nedávno slyšet, že by rád do několika let spojil všechny lidi po celém světě. První otázka, která nám prolétla hlavou byla, jak se to chystá Zuckerberg udělat?
Odpověď přichází rovnou z nebe! Ne, neděláme si srandu. Mark Zuckerberg by chtěl do budoucna rozšířit internet i na místa, kde ho ho v současnosti ještě nenajdeme. A to pomocí dronů napájených solární energií. No, necháme se překvapit.
Používáte Messenger? Pokud vaše odpověď zní ano, tak s vámi ho měsíčně použije více než 600 miliónů lidí a Facebook by si rád tyto čísla udržel a následně ještě navýšil. Velkou výzvou jsou pro něj multifunkční služby jako je Snapchat nebo LINE.
Facebook by rád do Messengeru integroval vlastní aplikace, které by zpestřily konverzaci mezi uživateli. V současnosti můžeme posílat prostřednictvím messengeru například animované obrázky. Ve Spojených státech nabízí Messenger nově funkci, která nabízí převod peněz mezi uživateli.
Další plánovanou vychytávkou je Messenger Bussiness, která umožní uživateli nakoupit zboží, komunikovat s firmou a v jednom vlákně sledovat trasu objednávky. Takže si to můžete představit asi tak, že si vyhlídnete třeba nějaké hezké tričko a rovnou se můžete zeptat, zda je dostupné v téhle a tamté velikosti, zaplatíte (přes Messenger samozřejmě) a ve stejném vláknu vám pak dorazí jen potvrzení, informace o doručení. Messenger Business se teď chystá v USA otestovat e-shop Everlane.
Sdílení oslavy narozenin, první jízda dítěte na kole… a to všechno ve 360° videu? A proč ne! V loňském roce Facebook koupil firmu Oculus, která vyrábí speciální brýle, se kterými okusíte jedinečnou virtuální realitu. A dnes plánuje díky této technologii nastolit nový trend sdílených formátů. Zuckerberg plánuje 360° videi oživit newsfeed. Přesné datum spuštění této funkce zatím nebylo oznámeno.
Immersive 360 "spherical" News Feed videos coming to Facebook #VR #Oculus http://t.co/gsNvbAspuj
— Brian Selzer (@BrianSe7en) 25. Březen 2015
Patrik Holešovský
Online marketing