Personalizace aneb e-shop na míru

28.12.2016

Prodáváte vaše produkty pomocí e-shopu? Je váš internetový obchod k zákazníkům přívětivý a láká je k dalšímu nákupu, nebo jim s každou návštěvou klade stále tytéž otázky, a tak je od nákupu spíše odrazuje? Jestli chcete dopřát svým zákazníkům e-shop na míru, personalizujte!

Co zařídí personalizace?

Ve světě techniky se pojem personalizace užívá pro přizpůsobování potřebám uživatelů. Lze ji aplikovat na e-maily, webové stránky nebo internetové obchody.

Personifikace spočívá ve využívání předem připravených grafických podob prezentace, doplněných o nastavení podle individuálních potřeb uživatelů.

Díky personalizaci si uživatelé mohou upravovat rozložení stránky, výběr barev, obrázků, zobrazení katogorií, chatu, nabídku typů vyhedávání nebo zasílání novinek.

Personalizace e-shopu

Proč personalizovat e-shop?

Pokud se uživatel v e-shopu neorientuje a nemůže najít, co hledá, rychle ho opouští. Časté návštěvy nepodporuje ani nutnost opakovaného vyplňování fakturačních údajů při každé objednávce. E-shop na míru zákazníkům umožňuje pohodlnější orientaci v celém obchodě a zároveň usnadňuje a zrychluje proces nákupu.

U e-shopů jde dále o možnosti zobrazení předchozích objednávek, vkládání položek do nákupního košíku pro pozdější objednání, ukládání informací o naposledy prohlíženém zboží nebo uchovávání kontaktních údajů registrovaných uživatelů, atd. 

Chtěli byste i vy mít e-shop na míru? Chcete využít všech možností, které personalizace nabízí? Dejte nám vědět, společně vytvoříme internetový obchod, který bude vyhovovat vám i vašim zákazníkům.

Štěpán
Štěpán Sedláček
Specialista IT

20