DORINT GROUP svět luxusních koupelen

dorint
 
dorint
 
Případová studie

DORINT GROUP tvorba webu

Významná společnost působící v oblasti koupelen a interiérů s cílovou klientelou, která vyznává kvalitu a nadčasový design. Showroomy a vzorkovny Dorintu lze nalézt po celé ČR.

Začátek spolupráce: léto 2014

Zadání projektu a naše cíle

  • Sjednotit Dorint v online prostředí jednou fungující prezentací.
  • Zlepšit online komunikaci s koncovým klientem i partnery.
  • Ukázat firemní identitu v jejím pravé světle, a to nejen vizuálně.
  • Realizovat kontinuální marketingovou komunikaci s klientem.
  • Budovat značku Dorint, a to především na internetu.
 
Případová studie

Postup realizace

  • Vstupní analýza nám ukázala složitost ukázání značky Dorint v pravém světle, ale napověděla nám jasné cesty, protože klient se při ní dostatečně představil.
  • Analýza klíčových frází ukázala širokou možnost práce s obsahem webu.
  • Následoval drátěný model, který zde byl naprosto nezbytný. Bylo třeba si rozvrhnout, co je vlastně hlavní a jak to klientovi přehledně ukázat.
  • Design stránek připravoval dvorní grafik Dorintu, což zvýšilo důležitost drátěného modelu. Nutno říct, že grafik ideálně podržel vizuální styl a připravil jednoduchý, přehledný, přesto zajímavý koncept.
  • Poté přišel řez šablony a spuštění webu na testovací doméně.
  • Tím jsme se přenesli k věci vždy nejkomplikovanější a časově nejnáročnější, tedy k obsahové části stránek. Výsledně pracujeme s obsahem doposud, a to nejen v blogu. Prezentujeme značky, showroomy, reference. Dorint má stále co ukazovat.
Případová studie

Marketingová podpora

  • Oblast je i díky kvalitním fotografiím velmi zajímavá pro kreativní aktivity na sociálních sítích. Aktivně zde komunikujeme s klientem, pracujeme s brandem, ukazujeme reference, partnery a vše, co zvedá podvědomí o Dorintu.
  • Blog o interiérech a koupelnách je pro naši copywriterku doslova orná půda. Nekonečné množství témat, která uživatele internetu zajímají.
  • Spolupráce je velmi úzká a aktivní.
Případová studie

Aktuální stav

Klient má kvalitní a přehlednou prezentaci, se kterou se pracuje a plně reprezentuje firemní identitu. Realizuje se pravidelná tvorba článků a kampaně na sociálních sítích.

23