Porcelanosa luxusní obklady a dlažby

porcelanosa
porca
Případová studie

Porcelanosa tvorba webu

Porcelanosa je největším španělským výrobcem luxusních obkladů a dlažeb a patří mezi jednu ze světově nejznámějších značek. Nadstandardní kvalita výrobků a poskytovaných služeb dostala společnost na špičku výrobců v oboru a díky tomu se Porcelanosa stala nositelem prestižního ocenění uděleného britskou královskou rodinou.

Zahájení spolupráce: léto 2015

Zadání projektu a naše cíle

  • Vytvoření prestižní webové prezentace pro oficiální zastoupení společnosti Porcelanosa v České republice.
  • Přehledné rozčleněné jednotlivých oblastí, které společnost Porcelanosa zaštiťuje.
  • Vytvoření komplexního přehledu aktuální nabídky v on-line prezentaci (do této chvíle bylo možné si vše prohlédnout pouze v jednotlivých katalozích).
  • Návrh a tvorba přehledné struktury stránek pro všechny cílové skupiny.
Případová studie

Postup realizace

  • Za výsledkem tak rozsáhlého projektu, jako jsou webové stránky Porcelanosa, stojí nejen vstupní analýza, ale i nespočet následných konzultací celého PANKREA týmu a klienta.
  • Jelikož se jedná svou formou o jedinečný projekt, bylo nutné připravit na míru postup prací, který se odlišoval od tradičně ověřených postupů.
  • Rozsáhlou část prací provedl grafik ve spolupráci s programátorem, kdy bylo potřeba převést představy klienta do grafické podoby, která však musela být technicky plně funkční. Jedinečnost každé stránky, její strukturu, styl a velikost písma, barevné zpracování, pohyblivé efekty – to vše se řešilo krok za krokem, až k tomuto finálnímu výsledku.
  • Po ustálení a odsouhlasení vzhledu stránek nastala další, časově velmi náročná část – naplnění stránek obsahem a jejich editace. Všimněte si například, že každá stránka má jedinečný slider (měnící se obrázek v horní části stránky) nebo že je u každé série vybraná pouze příslušná část katalogu. Bylo potřeba všechny tištěné katalogy převést a přehledně roztřídit do webové prezentace, aby měl zákazník snadný přístup k jednotlivým výrobkům a mohl si přehledně vybrat.
Případová studie

Webové stránky v číslech

  • Připraveno 300 podstran
  • Vytvořeno více jak 450 samostatných galerií
  • Vloženo 1275 fotografií
  • Nahráno bylo téměř 400 souborů
  • Od prvního setkání do spuštění uběhlo 165 dní

Aktuální informace

  • Připravujeme další postup rozšíření stránek, aby měl jejich návštěvník ještě větší komfort a snadnější rozhodování v rozsáhlém sortimentu.
  • Chystáme také marketinkový plán, kterým navážeme na dosavadní spolupráci a rozvineme tak připravené nové internetové stránky.
23