Hlavní menu
Zkopírovaný text je to nejhorší, co můžete na své webové stránky umístit. Vyhledávače vám za to totiž mohou penalizovat celé stránky. V dnešním článku se dozvíte, proč se vyhledávače snaží duplicitu potlačovat a jak nakládají se stránkami, které mají stejný obsah.
Vyhledávače jsou nastaveny tak, aby uživatelům nabídly ve výsledcích vyhledávání pouze kvalitní odpovědi na jejich otázky. Jejich cílem je uživatelům nabídnout na jeden dotaz různé odpovědi, aby měli na výběr.
Tvorba obsahu je věc časově náročná, ale ocení ji nejen vyhledávací roboti, ale především čtenáři, kteří jsou po originálním a zajímavém obsahu celý lační. Zapomeňte proto na jednoduchou cestu „CTRL+C a CTRL+V” a připravte svým stránkám něco, co roboti ani čtenáři ještě nikde neviděli!
Duplicitu webových stránek robot pozná a ve vyhledávání upřednostní tu, která je starší a ze které se teoreticky dal obsah kopírovat. A co se stane se stránkou, která má duplikovaný obsah? Tu robot pomalu a jistě shodí do internetové propasti vyhledávání.
Většina vlastníků webových stránek by chtěla znát přesné procento, do jaké míry je jejich obsah jedinečný a kdy už ne. Bohužel nelze stanovit přesné číslo, do jaké míry může být text duplicitní, aby byl vyhledávači vyhodnocen jako unikátní. Vyhledávací algoritmy totiž pracují na jiných principech, než jen na procentech.
Při vytváření jakéhokoliv obsahu webu se vždy soustřeďte na to, aby byl text pro návštěvníka užitečný a snažte se mu poskytnout takové informace, které návštěvník jinde nenalezne. Jedinečný a zajímavý obsah má pro vaše stránky cenu zlata!
Chcete mít na svých webových stránkách vždy originální text? Neváhejte kontaktovat našeho copywritera.
Štěpán Sedláček
Specialista IT