Hlavní menu
Patříte mezi lidi, kteří každý e-mail s nabídkou bez milosti vyhodí? Nebo se spíš řadíte mezi ty, kteří už netrpělivě čekají na pravidelný newsletter ze svého oblíbeného obchodu? Už jste přemýšleli o rozesílání e-mailů, abyste pomohli svojí vlastní firmě? Zkuste e-mail marketing.
E-mail marketing jeden z nástrojů přímého marketingu. Jak už název napovídá, jde o rozesílání komerčních i nekomerčních sdělení prostřednictvím elektronické pošty.
E-maily jsou rozesílány hromadně, na předem vytvořený seznam adres příjemců. U e-mailingu, jak bývá e-mail marketing také označován, je důležitý souhlas příjemce se zasíláním těchto zpráv.
Rozesílání marketingových e-mailů bez povolení nebo přes zákaz příjemce je nejen neetické, ale také protizákonné.
Jak budou e-maily pro vaše zákazníky vypadat? Můžete si vybrat:
Takové e-maily si můžete ve vaší firmě vytvářet sami. Někteří to ale nechávají na profesionálech ze společnosti PANKREA. Že se jim to vyplácí, se můžete přesvědčit zde.
Hlavním důvodem rozesílání marketingových e-mailů, je to, aby jeho příjemce přiměly k požadované akci – nákup zboží, vyplnění dotazníku, registraci... Pomocí pravidelného kontaktu také zlepšuje vztahy se zákazníky. Současně se firma s každým zaslaným e-mailem klientovi připomíná.
E-mail marketing je jeden z nejrychleji se rozvíjejících způsobů marketingové komunikace. Využije i vaše společnost jeho možnosti? Potřebujete-li se na e-mailing ještě zeptat, klidně nám taky jeden e-mail pošlete. PANKREA vám poradí.
Jak na samotnou e-mail kampaň?
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista