Hlavní menu
Marketing ve vyhladávačích, search engine marketing nebo zkrátka SEM. To jsou pojmy, které by vaší firmě mohly ušetřit řadu starostí a také náklady. Tedy když víte, jak na ně. Jestli zatím jen nevěřícně kroutíte hlavou, pokračujte ve čtení.
Marketing ve vyhledávačích je chápán jako část internetového marketingu, která se soustředí na snazší dohledatelnost webových stránek uživatelem.
SEM bývá realizován dvěma způsoby:
1. SEO neboli optimalizace pro vyhledávače
2. Inzerování stránek ve vyhledávačích, které je obvykle placeno podle počtu prokliků (PPC)
Firmy tyto dvě metody často kombinují, protože společně nabízejí jak rychlé, tak dlouhodobé výsledky.
SEM nabízí různé výhody, tady jsou alespoň některé z nich:
Nevadí! Výhody a skvělé výsledky search engine marketingu můžete své firmě dopřát i tak. Jak? Nechte si třeba zoptimalizovat firemní webovou prezentaci od zkušených odborníků. Agentura PANKREA a její partneři vám zajistí kompletní servis.
O naše zkušenosti se s vámi rádi podělíme, tak si s námi sjednejte schůzku.
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista