SEM – Marketing ve vyhledávačích

1.11.2017

Marketing ve vyhladávačích, search engine marketing nebo zkrátka SEM. To jsou pojmy, které by vaší firmě mohly ušetřit řadu starostí a také náklady. Tedy když víte, jak na ně. Jestli zatím jen nevěřícně kroutíte hlavou, pokračujte ve čtení. 

Přijďte na kloub marketingu ve vyhledávačích

Marketing ve vyhledávačích je chápán jako část internetového marketingu, která se soustředí na snazší dohledatelnost webových stránek uživatelem.

SEM = SEO + PPC

SEM bývá realizován dvěma způsoby:

1. SEO neboli optimalizace pro vyhledávače
2. Inzerování stránek ve vyhledávačích, které je obvykle placeno podle počtu prokliků (PPC)

Firmy tyto dvě metody často kombinují, protože společně nabízejí jak rychlé, tak dlouhodobé výsledky.

SEM - marketing ve vyhledávačích

Proč využít SEM

SEM nabízí různé výhody, tady jsou alespoň některé z nich:

  • Search engine marketing lze dobře zaměřit na určité cílové skupiny. Pokud do SEM investujete, máte své finance pod dohledem.
  • Díky SEM vytvoříte strategii, která pomůže dosáhnout vašich obchodních cílů, jako zvětšení obratu i zisku nebo zvýšení povědomí o vaší značce.
  • Se správně nastavenou SEM kampaní získáte způsob, jak přivádět nové zákazníky na webové stránky vaší firmy a jak snáze prodávat svoje výrobky a služby.

Nejste odborník na search engine marketing?

Nevadí! Výhody a skvělé výsledky search engine marketingu můžete své firmě dopřát i tak. Jak? Nechte si třeba zoptimalizovat firemní webovou prezentaci od zkušených odborníků. Agentura PANKREA a její partneři vám zajistí kompletní servis.

O naše zkušenosti se s vámi rádi podělíme, tak si s námi sjednejte schůzku.

Jarča
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista

20