Hlavní menu
„Našel jsem jejich stránky na Facebooku, tak jsem to rozklikl. To byla paráda!“ Líbilo by se vám, kdyby si o vás zákazníci také takhle povídali? Vždyť můžou. Stačí jen, abyste jim k tomu dali možnost. Najděte si specialistu online marketingu, který vám zoptimalizuje sociální sítě se SMO.
SMO, tedy Social Media Optimization, je označení pro optimalizaci pro sociálních sítí. Tento stále poměrně abstraktní pojem si můžete představit jako soubor postupů a metod, které jsou používané pro zvyšování povědomí o článcích nebo webech a jejich návštěvnosti.
SMO je součástí SEM, tedy optimalizace ve vyhledávačích. Dalo by se také připodobnit k SEO optimalizaci, která se používá při tvorbě webových stránek.
Jak zařídit, aby se o vás návštěvníci dozvěděli na sociálních sítích? K tomu existuje řada možností. Nezapomeňte, že pro různá sociální média se hodí různé nástroje optimalizace. Jaké možnosti vlastně máte? Pojďme se krátce podívat alespoň na některé:
Nepatříte právě mezi ty, kteří na socálních sítích tráví každou volnou minutu? Nevadí. I vy si můžete užívat výhod, které vaší firmě skýtají sociální sítě. Jak to zařídit? Snadno. Dámy a pánové, na scénu přichází specialista online marketingu!
Online marketingový specialista ví, co a jak. Má přehled, jak se uživatelé internetu chovají a čím je zajmout. Je schopný vytvořit obsah, který návštěvníky přiláká a přiměje je, aby odkazy šířili dál. A tak plní hlavní cíl SMO, tedy zvýšit povědomí o internetových stránkách.
Rozhodli jste se vyzkoušet, co pro webové stránky vaší firmy dokáže udělat SMO, když se do něj pustí opravdový odborník? Kde takového najít? Co třeba v Hradci Králové? Naši (nejen) online PANKREAtivci jsou vám plně k dispozici. Tak nečekejte a vytáčejte číslo.
Veronika Zahálková
On-line specialista