Hlavní menu
Zvýšení návštěvnosti stránek jde ruku v ruce s optimalizací webu a je v podstatě součástí marketingu. V posledních letech se firmy zajímají nejen o číslo návštěvnosti webových stránek, ale i o to, odkud návštěvníci přicházejí, jaký je konverzní poměr a která forma reklamy zákazníky oslovuje nejvíce.
Nelze říci, že pokud budete dodržovat tolik doporučených kroků, o tolik procent se návštěvnost zvýší. Vše je navzájem velmi jemně propojené a zafixovat se na podpoření pouze jedné oblasti by nemělo dobré výsledky.
Stejně tak, jako pro své tělo potřebujete pestrou a kvalitní stravu, abyste byli silní a zdraví, tak i stránky vaší firmy jsou na tom podobně. Pro zvýšení návštěvnosti webu potřebují pestrý a kvalitní základ, díky kterému budou silné a snadno se dostanou na přední pozice vyhledávačů nebo si k potencionálnímu zákazníkovi najdou cestu jinak.
Účinná propagace webu ovšem nezahrnuje pouze reklamu a placenou inzerci. Pojďme se podívat na nejčastější cesty, jak návštěvnost stránek zvýšit.
Pozor na umělé metody zvyšování návštěvnosti stránek pomocí bezplatných nástrojů k zvýšení pageranku, přemírou klíčových slov, nesmyslnými zpětnými odkazy a bezhlavými zápisy do katalogů. Hrozí vám penalizace webu od vyhledávacích robotů.
Mějte stránky pro své zákazníky! K čemu jsou nesmyslné zpětné odkazy, hromada všeobecných klíčových slov a zápisy do všemožných katalogů, když vaši zákazníci hledají jediné: aktuální a přehledné stránky, kde se dozví vše, co potřebují.
Chcete poradit se zvýšením návštěvnosti webu? Kontaktujte nás!
Jaroslava Sabóová
Analytický specialista