Hlavní menu
Dobře zpracovaný text na webových stránkách je mocnou zbraní každého podnikání. Něco málo jsme už nakousli v článku Obsahový marketing aneb obsah je král a dnes se podíváme na pár pravidel, bez kterých se tvorba textů pro web neobejde.
„... existují 3 účinné prvky designu, které přitahují oči uživatele: prostý text, obličeje, výstřih a jiné privátní části lidského těla.“ Jakob Nielsen
Webový copywriting je samostatnou kapitolou. Stejně tak, jako novinařina či odborné publikace mají své zákonitosti, tak i texty pro web mají ověřené principy. Pojďme se podívat na některé z nich.
Toto je jen špetka z toho, jak by měl správný text pro web vypadat. Zákonitostí je daleko více – od firemní identity, přes persony či tón komunikace. Co vám přinese dobrý text a propracovaný obsah?
Tvorba obsahu je běh na dlouhou trať, ale má své ověřené výsledky. Podělte se o svoje zkušenosti – zákazníci to ocení. Chcete vědět více? Kontaktujte nás.
Petra Soukupová
Obsahový specialista