Hlavní menu
Bloumáte v termínech ze světa internetu a webových stránek? Hledáte novinky a zajímavé tipy?
Máme tu pro vás vše, a to jasně - stručně - srozumitelně! Nevěříte? Schválně, přesvědčte se na vlastní oči!
Zpětný odkaz (anglicky backlink nebo inbound link) je odkaz na jiné webové stránce vedoucí na sledovanou stránku. Smyslem budování zpětných odkazů je nasměrovat na náš web nové návštěvníky, dále zvyšují viditelnost webu a jsou také důležitou součástí optimalizace pro vyhledávače (SEO). Vyhledávače dle jejich kvalit a počtu posuzují relevanci cílové stránky vzhledem k položenému dotazu.
PANKREA svým klientům nic netají a ráda je nechá nakouknout do své výroby. Možná přemýšlíte nad tím, že byste si nechali vytvořit kreativní stránky nebo už třeba PANKREA klienty jste. Abyste věděli, co vás s námi čeká a nemine, prozradíme vám, co vše předchází zrodu nových webových stránek na míru!
Při přípravách obsahového marketingu by měla být i tvorba person. Než se pustíme do toho proč persony používat, tak vám nejdřív vysvětlím, co to vlastně persony jsou.
Zvýšení návštěvnosti stránek jde ruku v ruce s optimalizací webu a je v podstatě součástí marketingu. V posledních letech se firmy zajímají nejen o číslo návštěvnosti webových stránek, ale i o to, odkud návštěvníci přicházejí, jaký je konverzní poměr a která forma reklamy zákazníky oslovuje nejvíce.
Ještě než se pustíme do toho, co jsou a jak vlastně vyhledávací roboti fungují, popíšeme si, kde se vyskytují. Rajonem robotů jsou vyhledávače - u nás je neznámější Google, Seznam a dále také Bing či Yahoo. A právě v těchto rajonech denně brouzdají a dívají se, co je ve světě internetu nového.
Dobře zpracovaný text na webových stránkách je mocnou zbraní každého podnikání. Něco málo jsme už nakousli v článku Obsahový marketing aneb obsah je král a dnes se podíváme na pár pravidel, bez kterých se tvorba textů pro web neobejde.
Dnes se dozvíte, co je obsahový marketing a proč se jím zabývat. Názorů a definic koluje po internetu hromada, stejně tak existuje i spousta všelijakých knih a příruček. Jednotlivé zdroje se liší se formou i sdělením, ale naštěstí mají určité části společné.
Už jste se s ním nejspíš setkali. Má rozmanitou formu, píše se o různých oblastech a dokonce už má i svoji kategorii v literárním ocenění Magnesia Litera. Někdo „bloguje“ o kosmetice, jiný o politice. Někdo blog používá jako svůj „deník“ a publikuje v něm každodenní starosti a radosti. My se ale podíváme na blog z druhé strany. Co je to tedy blog? A jak jej využít?
A máme tady další tři tajemná písmenka: SEO. Tato zkratka označuje Search Engine Optimization, což v praxi znamená, že roboti vaše stránky namátkou navštěvují a hodnotí, zda je ve vyhledávačích (především Seznam a Google) pošoupnou výše, nebo hodí do internetového propadliště dějin.